مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-15پزشكي

بیماری کرونا در زنجان به حالت تعادل و ثبات نرسیده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان،با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان به صورت قطره چکانی پایین آمده است ، گفت: این بیماری به حالت تعادل کامل نرسیده است.

- محمدرضا صایینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه هنوز واکسن بیماری کرونا پیدا نشده است، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه در خردادماه و تیرماه رعایت پروتکل های بهداشتی در استان پایین آمد به تبع بیماری کرونا هم به اوج خود رسید، اظهار کرد: باید برای کاهش این بیماری بهداشت فردی و اجتماعی به خوبی رعایت شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: از اوایل مردادماه شاهد کاهش این بیماری هستیم و این موفقیت هم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مردم بوده است.

صایینی، با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان به صورت قطره چکانی پایین آمده است، گفت: این بیماری به حالت تعادل کامل نرسیده است.

وی افزود: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی تقویت شود ما شاهد از بین بردن این بیماری در استان خواهیم بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از عملکرد ضعیف مراکز پلیس و شبکه بانکی استان در رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد و افزود: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در این مراکز 60 درصد و 80 درصد است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری کرونا در زنجان به حالت تعادل و ثبات نرسیده است

بیماری کرونا در زنجان به حالت تعادل و ثبات نرسیده است