مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 20:402020-08-14اقتصادي

کاهش 30 درصدی اهدای خون در تهران / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند


مدیرکل انتقال خون استان تهران از کاهش 30 درصدی اهدای خون در استان تهران خبر داد و گفت: اگر مراجعه افزایش نیابد، می تواند در هفته های آینده ما را با مخاطراتی جهت تامین خون مورد نیاز بیماران مواجه کند.

- مدیرکل انتقال خون استان تهران از کاهش 30 درصدی اهدای خون در استان تهران خبر داد و گفت: اگر مراجعه افزایش نیابد، می تواند در هفته های آینده ما را با مخاطراتی جهت تامین خون مورد نیاز بیماران مواجه کند.

دکتر محمدرضا مهدی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی ایام محرم و صفر، گفت: سالهاست بحث نذر خون را در ایام محرم و صفر در انتقال خون داریم.

با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، برگزاری مراسم ها مانند سال های قبل نیست و با توجه با اینکه توصیه شده که مردم تجمع زیادی نداشته باشند و پروتکل های خاصی برای برگزاری مراسم محرم وجود دارد، به مردم اعلام می کنم که ما مانند هر سال بحث نذر خون را داریم و از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر مردم اگر نذر اهدای خون دارند، می توانند به مراکز ما مراجعه کنند.

وی افزود: اداره کل انتقال خون استان تهران 12 مرکز ثابت خونگیری در سطح استان تهران دارد که پنج مرکز به عنوان مراکز جامع اهدای خون شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی اهدای خون در تهران / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند

کاهش 30 درصدی اهدای خون در تهران / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند