مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 20:352020-08-14ورزشي

رقابت گیمرها مسابقات آنلاین ورزش های الکترونیک در رشته FIFA 20


فیفا بازهایی که از چند روز پیش برای شرکت در اولین دوره مسابقات ورزش های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 ثبت نام کرده اند، از روز چهارشنبه در رقابتی تنگاتنگ و کاملا جدی مسابقات شان در دور مقدماتی و البته به صورت آنلاین آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، اولین دوره مسابقات ورزش های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 که با  همکاری مشترک آپارات گیم و بنیاد ملی بازی های رایانه ای شروع شده است، پس از چهار روز ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این مسابقه از روز چهارشنبه شاهد رقابت گیمرهای طرفدار فیفا 20 است.

این رویداد جذاب برای فیفا بازها با هدف نزدیک تر کردن گیمرها به یکدیگر و فراگیری مسابقات ورزش های الکترونیک با حضور 512 شرکت کننده در دور مقدماتی به صورت آنلاین برگزار  شده و روز 25 مرداد به پایان خواهد رسید.

شرکت کنندگان در چهار جدول 128 نفره و روی پلتفرم PS4 با یکدیگر رقابت می کنند و پس از پایان دور مقدماتی، دو نفر نهایی هر جدول مشخص شده و در مجموع 8 نفر به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

دور پایانی مسابقه روز 28 شهریور با حضور 8 بازیکن برتر (2 بازیکن برتر هر گروه) به صورت حضوری در تهران انجام می شود تا تکلیف نفرات برگزیده مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت گیمرها مسابقات آنلاین ورزش های الکترونیک در رشته FIFA 20

رقابت گیمرها مسابقات آنلاین ورزش های الکترونیک در رشته FIFA 20