مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-14بين الملل

نصرالله: آمریکا نیازمند توافق ابوظبی و تل آویو بود


دبیرکل حزب الله لبنان گفت برای پیروزی ترامپ در انتخابات آینده امریکا این کشور نیازمند توافق ابوظبی با رژیم صهیونیستی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین که این سخنرانی را پوشش می‌داد، نصرالله با گرامی‌داشتن یاد شهید حاج قاسم سلیمانی برای نخستین بار در چنین سالگردی، گفت که وی در فرماندهی مرکزی جنگ نقشی مهمی را ایفا کرد.

سید حسن نصرالله با اشاره به توافق اخیر ابوظبی با رژیم صهیونیستی اظهارداشت: ما از توافق امارات و رژیم اسراییل غافلگیر نشدیم، زیرا پیش از این وزرای اسراییلی به امارات سفر می‌کردند و در برخی از حوزه‌ها دو کشور به توافقاتی نیز رسیده بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اعلام توافق این دو کشور، ظاهرا نیاز آمریکا بوده است تا این مساله به نفع ترامپ تمام شود و دلیل اعلام این توافق در این زمان این است که برخی حکام عرب نوکر آمریکا هستند چرا که ترامپ دنبال دستاوردی بیشتری در حوزه خارجی است و حکام عرب نیز در منطقه به دنبال خدمت به رییس جمهور امریکا هستند تا وی در انتخابات برنده شود.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه برخی حکام عرب در منطقه نوکر آمریکا هستند، گفت: آمریکایی‌ها با چپاول مالی عرب‌ها در حال دوشیدن سیاسی حکام عربی نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: آمریکا نیازمند توافق ابوظبی و تل آویو بود

نصرالله: آمریکا نیازمند توافق ابوظبی و تل آویو بود