مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-14ورزشي

لیورپول نزدیک به جذب نیمار جدید فوتبال برزیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تالس ماگنو ستاره برزیل در جام جهانی زیر 17 ساله ها بود و کمک کرد برزیل فاتح جام شود.

او که با وجود سن اندک توانسته 15 بازی برای تیم اول واسکودوگاما در سوپرلیگ برزیل انجام دهد، - باشگاه لیورپول نسبت به دیگر رقبای خود شانس بیشتری برای جذب تالس ماگنو مهاجم 18 ساله واسکودوگاما دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تالس ماگنو ستاره برزیل در جام جهانی زیر 17 ساله ها بود و کمک کرد برزیل فاتح جام شود.

او که با وجود سن اندک توانسته 15 بازی برای تیم اول واسکودوگاما در سوپرلیگ برزیل انجام دهد، این روزها مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار گرفته است.

او را نیمار جدید فوتبال برزیل می نامند.

طبق گزارش یاهو اسپورتس، لیورپول نزدیک تر از هر تیمی به جذب تالس است و این بازیکن چشمان یورگن کلوپ را به خود گرفته است.

تالس ماگنو یک بال چپ است اما می تواند در تمام پست های هجومی بازی کند و ذخیره خوبی برای مثلث خوفناک خط حمله لیورپول خواهد بود.

در واقع قرمزها پس از اینکه به دلیل مشکلات مالی حاضر نشدند 55 میلیون یورو برای جذب تیمو ورنر پرداخت کنند، حالا روی تالس ماگنو تمرکز کرده اند.

نیمار جدید برزیلی ها تا 2022 با واسکودوگاما قرارداد دارد و بند فسخ او 48 میلیون یورو است ولی پس از شیوع کرونا باشگاه برزیلی حاضر است با 20 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول نزدیک به جذب نیمار جدید فوتبال برزیل

لیورپول نزدیک به جذب نیمار جدید فوتبال برزیل