مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 16:002020-08-14بين الملل

ایران هنوز به ما اجازه دسترسی به دو سایت را نداده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از دیدار با مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در وین گفت: - مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفته که ایران هنوز به این نهاد بین المللی اجازه دسترسی به دو سایت قدیمی را نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از دیدار با مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در وین گفت: آمریکا یک شریک بسیار مهم برای آژانس بین المللی انرژی اتمی به شمار می آید و ما گفتگو های بسیار خوبی داشتیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما از ایران درخواست دسترسی کرده ایم که تا کنون اتفاق نیفتاده است، اما در حال کار کردن بر روی این مسئله هستیم.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: هدف من این است که این دسترسی را به دست بیاوریم تا بتوانیم کاری که برای جامعه بین المللی ضرورت دارد را انجام دهیم.

ما امیدواریم گفتگو ها با مسئولان ایرانی ما را به آن نقطه (حل مسئله دسترسی به دو سایت در ایران) برسانند.

وال استریت ژورنال چندی پیش نوشته بود مقام های آمریکایی از مدیر کل آژانس خواسته اند درباره مسئله دسترسی به سایت ها مقابل ایران سهل انگاری نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هنوز به ما اجازه دسترسی به دو سایت را نداده است

ایران هنوز به ما اجازه دسترسی به دو سایت را نداده است