مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-13پزشكي

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی به 7957 نفر رسید


️ رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شمار مبتلایان به کرونا از زمان شیوع ویروس تا کنون در استان به 7 هزار و 957 به نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد جمالیان در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجهه با کرونا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 119 مورد جدید ابتلاء به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است.

️ وی با اشاره به بستری 27 مورد از مبتلایان جدید این بیماران در بیمارستان های استان، عنوان کرد: این بیماران تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: 92 مورد دیگر از بیماران جدید به صورت سرپایی بودند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه هستند و خدمات درمانی را دریافت می کنند.

️ جمالیان ضمن اظهار تأسف بدلیل جانباختن 4 نفر در اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان مرکزی در 24 ساعت اخیر در استان، یادآور شد: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلاء به این ویروس به 336 نفر رسیده است.

وی همچنان با توجه به خستگی کادر درمان در مراکز درمانی از مردم درخواست کرد که رعایت نکات بهداشتی، زدن ماسک، شست و شوی دست و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند تا با حجم مبتلایان به این ویروس مواجه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی به 7957 نفر رسید

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی به 7957 نفر رسید