مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-13اقتصادي

ثبت 1837 فقره سفارش واردات کالا در استان فارس


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان فارس گفت: 1837 فقره سفارش واردات کالا با اولویت تأمین مواد اولیه در استان فارس ثبت شد.

- سیدرضا ساداتی در گفتگو با خبرنگار سرویس شهرستان های فارس در فیروزآباد از ثبت سفارش واردات کالا با اولویت تأمین مواد اولیه به استان فارس در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری، هزار و 837 فقره ثبت سفارش واردات کالا به ارزش 650 میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است که نشان از ثبت 2 درصدی سفارش های کشور در فارس است.

وی افزود: فرآیند ثبت سفارش برای تولیدکنندگان، واحدهای تولیدی و صنعتی خارج از نوبت رسیدگی شده و تأمین مواد اولیه، قطعات و انواع ماشین های تولیدی از مسیر سبز ثبت سفارش می شود.

ساداتی ادامه داد: عمده کالاهایی که از طریق این نوع ثبت به استان وارد شده، شامل ماشین آلات و تجهیزات، مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات، اجزا و قطعات لوازم خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده است.

 معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اضافه کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها سه روز است و فارس از لحاظ زمان رسیدگی به درخواست ها جزء 4 استان برتر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1837 فقره سفارش واردات کالا در استان فارس

ثبت 1837 فقره سفارش واردات کالا در استان فارس