مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-13سياسي

حفظ جان و سلامت مردم اولویت اول نظام در اتخاذ سیاست های مقابله با کرونا است


رییس جمهور حفظ جان و سلامت مردم را مهم ترین اولویت نظام و دولت تدبیر و امید در اتخاذ و اجرای سیاست ها و برنامه های مقابله با ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام نه شخصی و نه دستگاهی است بلکه بر مبنای خردجمعی و با پشتوانه ساعت ها بررسی و مباحث کارشناسی در کمیته های تخصصی ستاد، اتخاذ می شود که تاکنون مراجع بین المللی نیز آن را تحسین کرده اند.

روحانی همچنین به تدوین، طراحی و تعیین دقیق مجازات و جرائم رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در سه حوزه ادارات، اصناف و عموم مردم در کمیته های تخصصی و ستاد ملی اشاره کرد و گفت: در تعیین این جرایم و مجازات ها دقت شده است تا ضمن داشتن قابلیت و ضمانت اجرا به نحوی اعمال شود که جنبه بازدارندگی و تنبیهی آن به تغییر رویه و سبک زندگی شهروندان منجر شود.

رییس جمهور تصریح کرد: همه باید به روشنی بدانند که جرائم و مجازات ها برای حفظ سلامت مردم و رعایت حقوق شهروندان تعیین شده و رعایت نکردن شیوه نامه ها، دقیقاً تجاوز به حقوق شهروندی و مستلزم مجازات و جریمه است.

روحانی تمام دستگاه های کشور را به تبیین، آموزش و اطلاع رسانی در زمینه اجرای دقیق و رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های جرائم و مجازات تعیین شده موظف کرد و گفت: عدم اطلاع رسانی دقیق و آموزش لازم در این خصوص، نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ جان و سلامت مردم اولویت اول نظام در اتخاذ سیاست های مقابله با کرونا است

حفظ جان و سلامت مردم اولویت اول نظام در اتخاذ سیاست های مقابله با کرونا است