مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-13بين الملل

باب وودوارد نامه های شخصی ترامپ - اون را منتشر می کند


روزنامه نگار کارکشته واشنگتن پست باب وودوارد در پی معرفی دومین کتابش درباره رییس جمهور آمریکا با نام خشم ، وعده داد 25 نامه شخصی رد و بدل شده بین دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، - روزنامه نگار کارکشته واشنگتن پست "باب وودوارد" در پی معرفی دومین کتابش درباره رییس جمهور آمریکا با نام "خشم"، وعده داد "25 نامه شخصی رد و بدل شده بین دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که هنوز عمومی نشده" را افشا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، صفحه این کتاب در آمازون با بیان اینکه کیم پیوند بین خودش و ترامپ را مانند یک فیلم فانتزی توصیف می کند ، کتاب خشم را به عنوان گزارشی از ریاست جمهوری ترامپ، آشفتگی آن، تناقض ها و تهدیدات این دوره، تبلیغ کرد.

کتاب خشم ، به عنوان دنباله ای از کتاب ترس وودوارد در سال 2018 که در صدر لیست پرفروش ها قرار دارد، قرار است 15 سپتامبر (25 شهریور) منتشر شود.

وودوارد خبرنگاری است که به همراه کارل برنشتاین ، رسوایی واترگیت را که به بهای ریاست جمهوری ریچادرد نیکسون تمام شد، افشا کرد.

ترامپ درباره کتاب ترس مصاحبه ای انجام نداد و آن را خیالی و مبنتی بر منابع ساختگی توصیف کرده بود، در حالی که این بار، اذعان کرد که با وودوارد صحبت کرده و او را نویسنده بسیار خوب خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باب وودوارد نامه های شخصی ترامپ - اون را منتشر می کند

باب وودوارد نامه های شخصی ترامپ - اون را منتشر می کند