مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-13سياسي

27 میلیارد تومان برای مصلاهای نماز جمعه استان سمنان هزینه شد


مسئول سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به احداث هشت مصلا در استان گفت: تاکنون 27 میلیارد تومان برای راه اندازی مصلاهای نماز جمعه استان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن پیرچه پیش از ظهر پنجشنبه در آیین معارفه مسئول جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در طول 39 سال خدمت در مسند شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تلاش شد تا از تمام ظرفیت های موجود در نماز جمعه برای پیشبرد اهداف سازمانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هشت شهرستان استان سمنان پروژه احداث مصلای نماز جمعه راه اندازی شد، تصریح کرد: تاکنون 27 میلیارد تومان برای این پروژه های هزینه شده است.

مسئول سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان بابیان اینکه مصلاهای نماز جمعه از 5 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی ازجمله اقدامات نوآورانه ای بود که در طول مدت خدمت در این مسند، به انجام رسید.

پیرچه بابیان اینکه شرکت در جلسات شوراهای فرهنگی عمومی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و جلسات مرتبط استانی و همچنین شرکت به صورت هفتگی در نمازهای جمعه شهرستان های استان، از برنامه هایی بود که در طول این سال ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 میلیارد تومان برای مصلاهای نماز جمعه استان سمنان هزینه شد

27 میلیارد تومان برای مصلاهای نماز جمعه استان سمنان هزینه شد