مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-13پزشكي

800 میلیون کودک در جهان قادر به شست وشوی دست های خود در مدارس نیستند


سازمان جهانی بهداشت (WHO) و صندوق کودکان ملل متحد (UNICEF) در گزارشی اعلام کردند: بیش از 800 میلیون کودک در جهان قادر به شست وشوی دست های خود در مدارس نیستند.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) و صندوق کودکان ملل متحد (UNICEF) در گزارشی اعلام کردند: بیش از 800 میلیون کودک در جهان قادر به شست وشوی دست های خود در مدارس نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش مشترک سازمان جهانی بهداشت و صندوق کودکان ملل متحد آمده است: بیش از 800 میلیون کودک در سراسر جهان قادر به شست وشوی دست های خود در مدارس نیستند این درحالیست که در دستورالعمل های مربوط به بازگشایی مدارس در دوران همه گیری بیماری کووید-19 بر رعایت بهداشت به منظور کاهش احتمال انتقال بیماری تاکید و توصیه شده که مدارس در کنار اقدامات پیشگیرانه دیگر دانش آموزان را به شست وشوی مرتب دست ها ملزم کنند.

در این گزارش تاکید شده است: هرچند در 60 کشور که با بالاترین تهدید سلامت و بحران بشردوستانه به دلیل همه گیری این بیماری مواجه هستند، از هر دو مدرسه در یک مدرسه دسترسی به آب سالم و رعایت بهداشت با محدودیت روبروست و از هر چهار مدرسه، سه مدرسه در شروع همه گیری بیماری با کمبود خدمات شست وشوی دست ها مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 میلیون کودک در جهان قادر به شست وشوی دست های خود در مدارس نیستند

800 میلیون کودک در جهان قادر به شست وشوی دست های خود در مدارس نیستند