مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-13دانش

لزوم پایش فعالیت های مالی و انضباطی در دانشگاه آزاد


نماینده رییس دانشگاه آزاد در هیات های امنایی استانی گفت: پایش فعالیت های مالی و انضباطی نیاز اصلی دانشگاه آزاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی به منظور بررسی و تصویب بودجه این دانشگاه با حضور مجید مشکینی مشاور و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه در هیئت های امنای استانی در واحد دانشگاهی اراک برگزار شد.

مشکینی در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگ ترین موسسات آموزش عالی، سهم عمده ای در آموزش کشور دارد، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید دانشگاه آزاد اسلامی را به سوی اسلامی شدن هدایت کرد تا از نظر کیفی نیز براساس اسناد بالادستی ارتقا یابد و کرامت آن حفظ شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی تا سال 1397 با وجود 1200 مرکز و واحد دانشگاهی، فاقد یکپارچگی و انسجام لازم بود که این امر دست یابی به اهداف مهم را با مشکل روبه رو می کرد.

مشاور و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه در هیئت های امنای استانی افزود: بنابراین سعی مسئولان دانشگاه ساماندهی و یکپارچه سازی واحدهای دانشگاهی کشور بود، البته این امر به اقتضای گستردگی و وسعت دانشگاه و تعداد بالای اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارکنان و فارغ التحصیلان بسیار ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پایش فعالیت های مالی و انضباطی در دانشگاه آزاد

لزوم پایش فعالیت های مالی و انضباطی در دانشگاه آزاد