مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-13فناوري

مدیریت ترافیک با دیجیتال سازی شهری


سیستم آنلاین مدیریت ترافیک، کنترل پارکینگ و شرایط آب وهوایی از مهمترین مواردی هستند که باید در دیجیتالی شدن شهرها در نظر گرفته شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی سیستم آنلاین مدیریت ترافیک، کنترل پارکینگ و شرایط آب وهوایی از مهمترین مواردی هستند که باید در دیجیتالی شدن شهرها در نظر گرفته شوند.

به نقل از نیوز، همه گیری بیماری کووید-19 چالش های زیادی برای توسعه پایدار و پیشرفت در زمینه ارتباطات و دیجیتال سازی ایجاده کرده است.

محققان اظهار کردند: در شرایط جدید کنونی، واقعیت دیجیتالی شدن، اینترنت اشیاء (IoT)، خدمات شهری هوشمند و تفکر خلاقانه با چالش هایی همراه است.

گروهی از محققان جهان از جمله محققان کشور بلغارستان در زمینه توسعه دیجیتال سازی از طریق تحقق پروژهایی در زمینه ارتباطات از راه دور، سیستم های حمل ونقل هوشمند (ITS)، سیستم های ایمنی و امنیتی، ادغام سیستم، توسعه محیط شهری و ساخت وساز در شهرهای هوشمند به اجرای پروژه دیجیتال سازی در کشور خود کمک می کنند.

درخواست برای ارائه بهترین راه حل ممکن بازار در حوزه شهرهای هوشمند و زیرساخت های جاده ای، در چند سال گذشته در برخی کشورها از جمله بلغارستان انجام شده است.

دیجیتالی شدن شهر بر نیاز شهروندان، دولت و شهرداری(مرتبط با تعمیر و نگهداری زیربنایی) تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ترافیک با دیجیتال سازی شهری

مدیریت ترافیک با دیجیتال سازی شهری