مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-13پزشكي

مادران باردار نگران تولد فرزندشان در بیمارستان نباشند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با وجود اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) مرجع بیماران کرونا است، اما جداسازی ها به روش خوب، دقیق و علمی انجام شده و بخش زنان و زایمان این بیمارستان از نظر رعایت مسائل حفاظتی از دیگر بیمارستان های سطح استان مطمئن .

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با وجود اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) مرجع بیماران کرونا است، اما جداسازی ها به روش خوب، دقیق و علمی انجام شده و بخش زنان و زایمان این بیمارستان از نظر رعایت مسائل حفاظتی از دیگر بیمارستان های سطح استان مطمئن تر و احتمال آلودگی در آن کمتر است.

جلال احمدی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 73 مورد مادر باردار مشکوک یا مبتلا به عفونت های حاد تنفسی داشتیم که از این تعداد 14 مورد مثبت کرونا بودند.

وی افزود: از ابتدای همه گیری بیماری تاکنون 18 مورد عمل جراحی سزارین و هشت مورد زایمان طبیعی در مادران باردار دارای بیماری حاد تنفسی، مبتلا یا مشکوک به کرونا انجام شده که خدمات لازم به آن ها ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: متاسفانه طی این مدت دو مورد مرگ مادر باردار داشتیم که یک مورد در خراسان جنوبی فوت کرده و یک مورد نیز بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار نگران تولد فرزندشان در بیمارستان نباشند

مادران باردار نگران تولد فرزندشان در بیمارستان نباشند