مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-12بين الملل

جریانهای وابسته به بیگانه از انفجار بیروت سوء استفاده می کنند


فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت لبنان طی بیانیه ای پس از نشست دوره ای خود تاکید کرد که جریان های وابسته به بیگانه در این کشور از انفجار بیروت برای اهداف سیاسی سوء استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت لبنان تسریع در تشکیل دولت جدید این کشور بویژه پس از نیاز لبنان به رفع پیامدهای انفجار بیروت و حل بحران اقتصادی در این کشور را خواستار شد.

در بیانیه این فراکسیون پس از نشست دوره ای که به ریاست محمد رعد برگزار گردید، آمده است: در لحظه ای که کشورمان به بالاترین میزان همبستگی ملی نیاز دارد برخی گروه های سیاسی و رسانه ای که اهداف آنها روشن است کشور را به هرج و مرج امنیتی و قانونی و ایجاد خلاء در نهادهای دولتی هدایت کردند.

در شرایطی که ویروس کرونا امسال مانع برگزاری عزاداری سیدالشهداء همچون روال هر ساله شده است پیروان راه امام حسین (ع) باید به توصیه های مراجع مربوط برای برگزاری این مناسبت به شیوه های مقررشده پایبند باشند چرا که اتخاذ بیشترین احتیاط درباره این بیماری که به شکل خطرناکی در لبنان شیوع یافته یک وظیفه دینی و ملی است.

فراکسیون وفاداری به مقاومت در این نشست به تحولات سیاسی لبنان از جمله استعفای دولت و تماس ها پیرامون تشکیل دولت جدید پرداخت و از نخست وزیر مستع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریانهای وابسته به بیگانه از انفجار بیروت سوء استفاده می کنند

جریانهای وابسته به بیگانه از انفجار بیروت سوء استفاده می کنند