مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-12سياسي

هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی در تنگستان برگزار نخواهد شد


فرماندار تنگستان امروز(چهارشنبه 22 مرداد ماه) اعلام کرد: هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی در شهرستان تنگستان برگزار نخواهد شد.

- فرماندار تنگستان امروز(چهارشنبه 22 مرداد ماه) اعلام کرد: هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی در شهرستان تنگستان برگزار نخواهد شد.

فرماندار تنگستان گفت: هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی در شهرستان تنگستان برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالحسن رفیعی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان تنگستان با اشاره به بحران کرونا و شرایط خاص حاکم بر جامعه و اینکه در آستانه ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) قرار داریم اظهار داشت: شرایط خاصی که این مراسم به لحاظ تجمعات و نوع عزاداری ها دارد می طلبد همه ماها تلاش و کمک کنیم که بر اساس مصوبات و ضوابط ستاد ملی کرونا هم مراسم عزاداری برگزار شود.

وی تصریح کرد: باید پروتکل های بهداشتی در تجمعات رعایت شود تا شاهد افزایش مبتلایان کرونایی در سطح شهرستان تنگستان نباشیم.

رفیعی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان کرونا در دنیا از 20 میلیون و فوتی ها نیز از 750 هزار نفر گذشته یادآور شد: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان 498 نفر و 27 نفر فوتی تاکنون ثبت شده که این آمار نسبت به جمعیت تنگستان آمار زیادی است و اگر در ایام محرم پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی، حسینیه ها و تکایا رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی در تنگستان برگزار نخواهد شد

هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی در تنگستان برگزار نخواهد شد