مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-12سياسي

اولویت اشتغال معدن آلبلاغ اسفراین مردم منطقه هستند


نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ظرفیت آلبلاغ تایید شود اولویت ایجاد اشتغال باید مردم منطقه باشند در غیر این صورت از بهره برداری این معدن جلوگیری خواهم کرد.

- امان الله حسین پور در گفتگو با مهر اظهار کرد: خراسان شمالی و شهرستان اسفراین ظرفیت خوبی در حوزه معادن و مواد معدنی دارند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معادن در خراسان شمالی دارای 3 ایراد اساسی هستند که منجر به خام فروشی با حداقل قیمت مواد استخراجی می شود.

وی عدم برنامه ریزی های مطلوب، واگذاری های غیر کارشناسانه و ناعادلانه و عدم بهره برداری و فرآوری مناسب از معادن را ایرادات اصلی معادن در خراسان شمالی دانست.

حسین پور ساماندهی این ایرادات را لازم دانست و بیان کرد: با رفع این ایرادات تحول اساسی در اشتغال، افزایش ارزش افزوده و تولید ثروت برای استان به وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گریزی به معدن آلبلاغ شهرستان اسفراین زد و تاکید کرد: معدن آلبلاغ ظرفیت بسیار بالایی دارد که تاکنون هنوز ظرفیت و ذخیره آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات مطالعه، اکتشاف و پی جویی در این معدن در حال انجام است افزود: برای سرمایه گذاری در منطقه آلبلاغ باید منتظر نتیجه مطالعات بود چرا که باید از ظرفیت و ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اشتغال معدن آلبلاغ اسفراین مردم منطقه هستند

اولویت اشتغال معدن آلبلاغ اسفراین مردم منطقه هستند