مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 00:202020-08-11سياسي

رعایت 80 درصدی دستورالعمل های بهداشتی در مازندران


استاندار مازندران با بیان اینکه، رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می بایست اولویت همه در برگزاری مراسم ماه محرم باشد، گفت: اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها با استقبال مردم مواجه شده است و حدود 80 درصد مردم تاکنون این دستورالعمل ها را رعایت کردند.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه، رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می بایست اولویت همه در برگزاری مراسم ماه محرم باشد، گفت: اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها با استقبال مردم مواجه شده است و حدود 80 درصد مردم تاکنون این دستورالعمل ها را رعایت کردند.

احمد حسین زادگان در جلسه برنامه ریزی عزاداری ایام محرم در دفتر نماینده ولی فقیه مازندران، خاطرنشان کرد: در خصوص عزاداری ماه محرم فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و باید مراسم ایام ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی رعایت شود.

وی تصریح کرد: بیانات رهبری مبنی بر تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تکلیف همه را در اجرای مراسم ماه محرم مشخص کرده است بنابراین نباید به مدیرانی که در این راستا بر اساس دستورالعمل ها عمل می کنند، خرده گرفت.

استاندار مازندران با عنوان اینکه تمامی تصمیمات در ستاد ملی مقابله با کرونا بر مبنای صیانت از سلامت مردم اتخاذ می شود و پشتوانه کارشناسی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 80 درصدی دستورالعمل های بهداشتی در مازندران

رعایت 80 درصدی دستورالعمل های بهداشتی در مازندران