مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-11فرهنگي

تولید بازی رومیزی «ایاز و یاران» در کانون پرورش فکری


بازی رومیزی «ایاز و یاران» بر اساس داستانی از سلطان محمود و ایاز، طراحی و آماده تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است.

- بازی رومیزی ایاز و یاران بر اساس داستانی از سلطان محمود و ایاز، طراحی و آماده تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بازی رومیزی و کارتی برگرفته از آثار فاخر ادبیات کهن فارسی همچون مثنوی معنوی مولانا، منطق الطیر عطار نیشابوری، کلیله و دمنه، تاریخ بیهقی و… و همچنین ادبیات معاصر شامل آثار نیما یوشیج، حبیب یغمایی و… از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

بازی رومیزی ایاز و یاران یکی از بازی های مجموعه میز بازی ایرانی است که از سوی عماد ارغند برای کودکان بالای هفت سال طراحی شده است.

مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون در مورد بازی ایاز و یاران گفت: این بازی که با الهام از داستان سلطان محمود و ایاز (خدمت گذار سلطان) طراحی شده، از نوع جمع آوری منابع است که هدف آن تقویت حل مسئله، استدلال و پیش بینی است.

محسن حموله افزود: بازی ایاز و یاران از 2 تا 4 نفر قابل انجام است و صفحه آن متشکل از قطعات ریزی است که روی هر کدام 2 تا 3 حرف الفبا نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بازی رومیزی «ایاز و یاران» در کانون پرورش فکری

تولید بازی رومیزی «ایاز و یاران» در کانون پرورش فکری