مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-11فرهنگي

«اسطرلاب» از ماجرای یک قتل خانوادگی می گوید/ امید و انتظار حمایت


کارگردان نمایش «اسطرلاب» که در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی از مدیران و مخاطبان تئاتر درخواست کرد در این شرایط از نمایش های روی صحنه حمایت کنند.

- کارگردان نمایش اسطرلاب که در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی از مدیران و مخاطبان تئاتر درخواست کرد در این شرایط از نمایش های روی صحنه حمایت کنند.

صدرا صباحی نویسنده و کارگردان نمایش اسطرلاب که در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است درباره اجرای این اثر نمایشی در شرایط بحران کرونا به خبرنگار مهر گفت: شرایط سختی که این روزها با آن روبرو هستیم برای همه یکسان است و بقیه مشاغل را هم دربرمی گیرد از این رو برای اجرای این اثر نمایشی کل گروه ریسک استقبال کم مخاطبان را به جان خرید چون به هر حال جوانانی مثل من مجبور هستند فرصت هایی را که به دست می آورند، مغتنم بشمارند و در حال حاضر این فرصت، اجرا در یک سالن دولتی است.

نمایش اسطرلاب سومین سالی است که پشت در مانده پس خطرهای اجرا در چنین شرایطی را به جان می خریم تا راهی برای آینده پیش رویمان گذاشته شود.

وی ادامه داد: این اثر نمایشی سال 96 با نام حراج استثنایی اسطرلاب مچی با سه هزار سال ضمانت سام سرویس فقط با یک کلیک در جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه رفت که انتخاب این نام نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسطرلاب» از ماجرای یک قتل خانوادگی می گوید/ امید و انتظار حمایت

«اسطرلاب» از ماجرای یک قتل خانوادگی می گوید/ امید و انتظار حمایت