مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 19:452020-08-10اجتماعي

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در «شاد»


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با مشارکت 6 هزار دانش آموز در بستر «شاد» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی یی و اهمیت حفظ سلامتی دانش آموزان باعث شد که مسابقات گروهی از جمله سرود و نمایش تا مرحله منطقه پیگیری شود و در همان مرحله از برگزیدگان تقدیر شود بنابراین رقابت در این مرحله از مسابقات اغلب به صورت انفرادی است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در این مسابقات در 5 حوزه رقابتی ادبی، آوایی، نمایشی، هنرهای دستی تجسمی و رسانه ها و فضای مجازی و در بیش از 70 رشته هنری با هم به رقابت می پردازند و آثار آنها توسط داوران مجرب کشوری از جمله هنرمندان نامدار حوزه های مختلف به صورت آنلاین بررسی و امتیازدهی می شود.

رمضانی تصریح کرد: از مزایا و ظرفیت های برگزاری مسابقات در فضای مجازی این است که برخی دانش آموزان در دورترین نقاط کشور و یا در خارج از کشور می توانند از طریق شبکه شاد و یا از طریق تلفن با ما ارتباط برقرار کنند و در مسابقات شرکت کنند؛ همچنین آثار آنها نیز توسط بهترین داوران مورد ارزیابی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در «شاد»

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در «شاد»