مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-10اجتماعي

بازگشت «باران» به قفس «ارم» برای سومین بار/ محیط زیست: تا چهارشنبه صبر کنید


باران تنها بچه شامپانزه ایران در حالی برای سومین به قفس باغ وحش ارم بازگشت که مدیرکل محیط زیست استان تهران از برگزاری جلسه تعیین تکلیف نگهداری این حیوان در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، صبح امروز دوشنبه 20 مرداد باران 3 ساله به همراه ایمان معماریان دامپزشک خود بعد از خروج موقت 3 روزه، برای سومین بار به قفس بازگشت.

امیر الهامی مدیر باغ وحش ارم در گفت وگو با خبرنگار فارس با تأیید این خبر، اظهار کرد: طبق نظر محیط زیست، امروز بچه شامپانزه به باغ وحش ارم تحویل شده و اکنون باران در قفس است.

سعید محمودی مدیرکل محیط زیست استان تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره آخرین تصمیمات درباره باران گفت: چهارشنبه 22 مرداد جلسه ای در سازمان محیط زیست با حضور مدیران ارم در دفتر مدیرکل حیات وحش سازمان حفاظت محیط تشکیل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جمعی از فعالان محیط زیست معتقد هستند که باغ وحش ارم، با وجود امکانات فراوان، مکان مناسبی برای نگهداری این بچه شامپانزه نیست.

روز گذشته نیز جلسه ای برای رسیدگی به وضعیت باران، تنها بچه شامپانزه ایران در دفتر حفاظت و مدیریت حیاط وحش سازمان محیط زیست برگزار شده که از این جلسه نیز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «باران» به قفس «ارم» برای سومین بار/ محیط زیست: تا چهارشنبه صبر کنید

بازگشت «باران» به قفس «ارم» برای سومین بار/ محیط زیست: تا چهارشنبه صبر کنید