مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-10دانش

تحصیلات تکمیلی در خراسان شمالی بسیار ضعیف است


رییس دانشگاه کوثر بجنورد کمیت رشته های تحصیلات تکمیلی در خراسان شمالی را بسیار ضعیف دانست و گفت: دانشگاه های استان در رشته های ارشد و دکتری باید به سمت استفاده از رشته هایی بروند که مشکلات خراسان شمالی را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد علیرضا حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت دانشگاه کوثر اظهار کرد: هیچ گونه ادغامی برای دانشگاه کوثر تعریف و ابلاغ نشده بلکه سیاست وزارت علوم آمایش دانشگاه های کوچک، در دل دانشگاه های بزرگ است که بتوان از امکانات دانشگاه های بزرگ، این دانشگاه ها استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح ادغام نیست بلکه هم افزایی است، افزود: نامه ای دال بر اینکه آمایش در دانشگاه کوثر نیز اجرایی شود از سوی وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه کوثر نرسیده است.

رییس دانشگاه کوثر از درخواست برای افزایش رشته های کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: درخواست دریافت مجوز مقطع کارشناسی ارشد دو رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری و همچنین علوم قرآن و حدیث به وزارت علوم ارسال شده و ممکن است برای سال تحصیلی آینده در این رشته ها دانشجو پذیرش شود.

وی وضعیت خراسان شمالی در تحصیلات تکمیلی را بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: دانشگاه های استان در رشته های ارشد و دکتری باید به سمت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیلات تکمیلی در خراسان شمالی بسیار ضعیف است

تحصیلات تکمیلی در خراسان شمالی بسیار ضعیف است