مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-10اقتصادي

افزایش 61 درصدی خرید گندم از کشاورزان لارستان


مدیر تعاون روستایی شهرستان لارستان از افزایش 61 درصدی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- مدیر تعاون روستایی شهرستان لارستان گفت: در سال زراعی جاری بیش از 33 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در این شهرستان خریداری شد که این رقم در مقایسه با سال زراعی پارسال، بیانگر 61 درصد افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، احمدرضا خسروپور با اشاره به اینکه، سال زراعی 98 میزان خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در این منطقه حدود 22 هزار تن بود، گفت: امسال گندم مازاد بر مصرف کشاورزان شهرستان لارستان، توسط پنج مرکز خرید تعاونی روستایی این شهرستان خریداری شد.

وی، ارزش ریالی 33 هزار تن گندم خریداری شده از کشاورزان لارستان را رقمی افزون بر851 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: کل این مبلغ به کشاورزان پرداخت شده است.

خسروپور اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی افزایش میزان خرید گندم از کشاورزان، علاوه بر افزایش نزولات جوی و پراکنش مناسب بارندگی ها، برنامه ریزی مدون از سوی دولت و مسوولان ذی ربط به ویژه سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعاونی روستایی استان فارس و لارستان بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان خرید گندم امسال در مناطق دُرزسایبان، بلغان، بخش بیرم و صحرای باغ لارستان و بخشی نیز مربوط به شهرستان اوز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 61 درصدی خرید گندم از کشاورزان لارستان

افزایش 61 درصدی خرید گندم از کشاورزان لارستان