مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-10اقتصادي

استان مرکزی می تواند پایلوت تعمیر ماشین آلات راهداری باشد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: بودجه راهداری استان نسبت به ابتدای سال، 40 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: بودجه راهداری استان نسبت به ابتدای سال، 40 درصد افزایش یافته است.

علی زندی فر بیستم مردادماه در نشست مطبوعاتی به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه حجم کاری در حوزه حمل و نقل و راهداری بسیار زیاد است، تصریح کرد: در روزهای کرونایی شاید اسمی از مجموعه راهداری به میان نیامد، اما این اداره کل همچنان خدمات گسترده خود را با قدرت ارائه کرد.

75 محور اصلی، فرعی و شریانی در روزهای اوج بیماری توسط مجموعه راهداری مسدود شد و حتی برای ایجاد ایست بازرسی نیز اقدامات لازم به انجام رسید و اجازه داده نشد که کوچکترین خللی در برنامه های کاری ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه در طول ماه های گذشته به هیچ عنوان اجازه داده نشد که در جابجایی کالای اساسی خلل و مشکلی بروز کند، گفت: تمامی برنامه ها در آرامش و سکوت به انجام رسید، بیشترین حجم کالای اساسی از بندر امام حمل شد و در حال حاضر ذخیره خوبی از کالای اساسی وجود دارد.

زندی فر گفت: با وجود اینکه مجتمع های خدماتی و رفاهی ضرر و زیان بسیاری متحمل شدند، اما هیچ گونه اتفاق خاصی درخصوص خدمت رسانی آنها رخ ندارد و تیم های نظارتی به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی می تواند پایلوت تعمیر ماشین آلات راهداری باشد

استان مرکزی می تواند پایلوت تعمیر ماشین آلات راهداری باشد