مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-10اقتصادي

بانک ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند


تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور برای تحقق شعار جهش تولید است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور برای تحقق شعار جهش تولید است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار کرد: به عنوان مجموعه دولت باید با همراهی با واحدهای تولیدی در این شرایط سخت تحریم و کرونا حمایت خود را نشان دهیم و نباید عده ای با سنگ اندازی و سخت گیری و اعمال جرایم، فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کنند.

وی تاکید کرد: بانک ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری با واحدهایی که در دوران کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده اند، داشته باشند و تقسیط بدهی ها و حذف برخی جرایم را بپذیرند و بانک ها نیز با مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی های بانکی را پرداخت می کنند، منابع دولت را باز می گردانند و خوش حساب هستند علاوه بر حذف جرایم در آزادسازی مازاد وثایق همراهی کنند.

استاندار ایلام بر ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند

بانک ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند