مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-10بين الملل

وزیر خارجه جدید جمهوری آذربایجان به ترکیه می رود


طبق اعلام وزارت خارجه ترکیه، «جیحون بایراموف» در اولین سفر خارجی خود بعد از عهده دار شدن منصب وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، فردا سه شنبه به آنکارا می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اظهارنظرها درباره درگیری های اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان ادامه دارد، وزیر خارجه جدید جمهوری آذربایجان برای رایزنی با ترکیه درباره مسائل دوجانبه و تحولات بین المللی به آنکارا می رود.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، وزارت خارجه ترکیه از سفر روز سه شنبه وزیر خارجه جدید جمهوری آذربایجان به آنکارا به منظور دیدار با مقام های ترکیه ای و رایزنی درباره مسائل مختلف خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: این سفر اولین سفر خارجی بایراموف به عنوان وزیر خارجه به ترکیه خواهد بود.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، در جریان سفر کاری وزیر خارجه جمهوری آذربایجان به ترکیه روابط دوجانبه، موضوعات منطقه و تحولات بین المللی مورد بررسی مقام های دو کشور قرار می گیرد.

سفر دیپلمات ارشد جمهوری آذربایجان به ترکیه در شرایطی صورت می گیرد که تنش ها میان باکو و ایروان بر سر درگیری های مرزی اخیر همچنان خبرساز است.

جمهوری آذربایجان و ارمنستان از روز 12 جولای (22 تیر) آغاز شد و به تبادل آتش خونین بین نظامیان دو طرف منجر شد و تلفاتی نیز برجا گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه جدید جمهوری آذربایجان به ترکیه می رود

وزیر خارجه جدید جمهوری آذربایجان به ترکیه می رود