مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-10بين الملل

هشدارهای بولتون به اسراییل درباره تغییر رفتار دولت آینده آمریکا


بولتون معتقد است اگر دونالد ترامپ برای دومین دور به ریاست جمهوری آمریکا برسد رفتار کاخ سفید در قبال اسراییل ممکن است به میزان چشمگیری تغییر کند.

- بولتون معتقد است اگر دونالد ترامپ برای دومین دور به ریاست جمهوری آمریکا برسد رفتار کاخ سفید در قبال اسراییل ممکن است به میزان چشمگیری تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از محل دفترش در کمیته اقدام سیاسی (مرکز کمک های اهدایی به نامزدهای سیاسی) در حالی که در پس زمینه در صفحه تلویزیون تصاویر تبعات وحشتناک انفجار بزرگ شهر بیروت نمایش داده می شد با پایگاه عبری ماکور ریشون مصاحبه ای انجام داد.

هر چند که در حال حاضر جزییات بیشتری درباره این حادثه مشخص نشده و برخی انگشت اتهام را به سوی اسراییل نشانه رفته اند اما بولتون به این پایگاه گفت که اطمینان دارد اسراییل می داند، چه می کند.

وی گفت: من اطلاعی از اینکه آیا این انفجار مربوط به فعالیت های حزب الله در نزدیکی مرز در هفته های اخیر بوده، ندارم اما اطمینان دارم نخست وزیر اسراییل در صورت هر گونه فعالیت ایران در لبنان و سوریه در راستای به خطر انداختن امنیت اسراییل در اقدام علیه آن تردید نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای بولتون به اسراییل درباره تغییر رفتار دولت آینده آمریکا

هشدارهای بولتون به اسراییل درباره تغییر رفتار دولت آینده آمریکا