مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-09ورزشي

حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد، گفت: اداره ورزش و جوانان مبلغ ورودی حضور تیم والیبال استان را به حساب فدراسیون واریز کرده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد، گفت: اداره ورزش و جوانان مبلغ ورودی حضور تیم والیبال استان را به حساب فدراسیون واریز کرده است.

حامد جولایی امروز(19مرداد) در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حضور تیم والیبال استان کردستان در لیگ برتر بزرگسالان یکی از مهمترین برنامه های استان است که با رایزانی های صورت گرفته این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان کردستان حامی حضور تیم های ورزشی در لیگ برتر است، عنوان کرد: رشته والیبال از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی در کشور محسوب می شود و حضور در بالاترین سطح نشانه توسعه ورزشی در کردستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در خصوص حمایت این تیم در لیگ برتر والیبال کشور جلسات متعددی با مسئولین استانی برگزار شد که در نهایت حمایت از این تیم در اولویت ورزشی استان قرار گرفت.

جولایی با اشاره به اینکه استاندار کردستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حمایت های همه جانبه ای در این خصوص داشته اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد

حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد