مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-09حوادث

کشف 5.5 تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد


دستگیری 17 متهم در نهاوند، کشف 5.

5 تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد و افزایش 150 درصدی کشفیات کالای قاچاق در تویسرکان برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 17 متهم و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح ها و عملیات مختلف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 2 فقره سرقت سیم برق را کشف و 2 سارق را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: همچنین مأموران انتظامی 12 نفر نزاع کننده را در یکی از روستاهای شهرستان ،2 نفر را در رابطه با مواد مخدر و یک نفر جلبی را دستگیر و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف 5.

5 تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف 5 تن و 555 کیلوگرم مواد غذایی شامل برنج، عدس، چای و شکر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهر اسدآباد و در محل انبار فروشگاه خود، اقدام به احتکار مواد غذایی کرده و قصد عرضه آن در خارج از شبکه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5.5 تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد

کشف 5.5 تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد