مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-09ورزشي

داستان اتهام وارده به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان چیست؟


مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اتهام وارده به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هنوز ثابت نشده است، گفت: روز سه شنبه 21 مردادماه دادستانی کل حکم نهایی مبنی بر عزل یا ماندگاری «محسن جهانشیر» در سمت مدیرکل ورزش و جوانان .

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اتهام وارده به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هنوز ثابت نشده است، گفت: روز سه شنبه 21 مردادماه دادستانی کل حکم نهایی مبنی بر عزل یا ماندگاری محسن جهانشیر در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان را اعلام خواهد کرد.

حمدالله چاروسایی در گفت وگو با ایسنا،در تشریح خبر صدور کیفرخواست علیه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سه نفر دیگر از کارکنان این اداره کل اظهار کرد:طبق قانون جمهوری اسلامی تا زمانی که شخص به عنوان مجرم شناخته نشده و اتهام وارده به وی ثابت نشده باشد، نباید اسم آن شخص یا اشخاص رسانه ای شود و دادستانی استان سمنان در زمینه پخش اسامی این افراد اشتباه کرده است.

وی با بیان اینکه اتهامی در زمینه مشارکت در اختلاس و جعل مهر یک فروشگاه کالای ورزشی به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان وارد شده اما تاکنون این اتهام ثابت نشده است، افزود:اگر این خبر تاکنون اثبات شده و اتهام وارده به محسن جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان اتهام وارده به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان چیست؟

داستان اتهام وارده به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان چیست؟