مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-09اقتصادي

پروژه آب شیرین کن ملکشاهی هفته دولت به بهره برداری می رسد


طرح آبرسانی به ملکشاهی شامل، سه واحد ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب،30 کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی 20 کیلو ولت، 9 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و 24٫5 کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر 500 میلی متر در حال اجرا است.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه آب شیرین کن ملکشاهی گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه هفته دولت تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نورالله تیموری اظهار داشت: فاز اول این پروژه با اعتبار 70 میلیارد ریال و با ظرفیت یک هزار و 200 مترمکعب هم اکنون آماده شده و به صورت آزمایشی در مدار آبرسانی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح مشکل شوری آب شهرستان برطرف می شود، تاکید کرد: این طرح با اعتبار 64 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 750 متر مربع بیش از 16 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به فاز دوم اجرای این طرح یادآور شد: با رایزنی های انجام شده تلاش خواهیم کرد بزودی و با تامین اعتبار فاز دوم این پروژه را اجرایی کنیم.

تیموری اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه آبرسانی در شهر ملکشاهی را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در کنار این طرح، پروژه آبرسانی از سد چم گردلان نیز با پیشرفت 70 درصد در حال اجراست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آب شیرین کن ملکشاهی هفته دولت به بهره برداری می رسد

پروژه آب شیرین کن ملکشاهی هفته دولت به بهره برداری می رسد