مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-09اقتصادي

احداث بیش از 900 کیلومتر شبکه برق در قم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از افزایش 117 هزار مشترک جدید به مشترکان برق استان در دولت های یازدهم و دوازدهم خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 900 کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف و متوسط نیز در استان احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی آهنین پنجه به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در استان قم بازدید کرد و ضمن تبریک این روز به مدیر و خبرنگاران، از تلاش های فعالان عرصه رسانه قدردانی کرد.

وی نقد سازنده و منصفانه رسانه ها را کمک به بهبود شرایط و ارائه خدمات بهتر از سوی دستگاه های خدماتی به مردم دانست و بر ضرورت حمایت از رسانه ها تأکید کرد.

  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در این بازدیدها به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت در دولت های یازدهم و دوازدهم پرداخت و گفت: در این مدت بیش از 374 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در استان احداث شده است.

وی همچنین با اشاره به احداث 464 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی اظهار داشت: شبکه فشار متوسط زمینی نیز در هفت سال گذشته 78 کیلومتر افزایش یافته است.

آهنین پنجه از نصب 24 هزار چراغ روشنایی طی دولت های یازدهم و دوازدهم در معابر قم خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر تعداد چراغ های روشنایی معابر استان قم به 105 هزار چراغ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 900 کیلومتر شبکه برق در قم

احداث بیش از 900 کیلومتر شبکه برق در قم