مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-08پزشكي

شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز


سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز و اولین پزشک بیمارستان امام علی (ع) ارتش تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز و اولین پزشک بیمارستان امام علی (ع) ارتش تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

دکتر مرضیه روشندل، فوق تخصص کودکان و نوزادان که پزشک بیمارستان امام علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا در تبریز بود که شنبه، هجدهم مرداد ماه پس از مبارزه با بیماری کووید 19 در راه خدمت به هموطنانش در خط مبارزه با کرونا جانش را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این دکتر عباس میرهاشمی و دکتر مهران نامی عبداللهی از جامعه پزشکی بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست دادند.

رییس بیمارستان امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش تبریز با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت این بیمارستان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار سرکار خانم دکتر مرضیه روشندل فوق تخصص کودکان و نوزادان جمعی بیمارستان امام علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا که در جبهه جنگ بی امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما سربازان ولایت مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی وی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز

شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز