مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-08بين الملل

منبع لبنانی: فرضیه تروریستی بودن انفجار بیروت وجود دارد


یک منبع قضایی لبنانی گفت که دامنه تحقیقات قضایی در خصوص انفجار بیروت افزایش یافته و جز کارمندان عادی مقامات بلندپایه را نیز شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع قضایی و یک منبع امنیتی در لبنان با بیان اینکه در روند تحقیقات در خصوص انفجار بیروت، فرضیه های مختلفی از جمله اقدام تروریستی بررسی می شود، گفتند که دایره تحقیقات مسئولان بلندپایه را نیز شامل می شود.

به گفته این مقام قضایی به روزنامه الشرق الاوسط ، طی تحقیقات سه روز گذشته، 21 نفر بازداشت و بازجویی شده اند و دایره بازداشت ها در حال افزایش است و به زودی مدیران رده بالا را نیز شامل خواهد شد.

او بدون ذکر نام خود گفت: تبعات و مسئولیت این انفجار صرفا بر گردن کارمندان و کارگران بندر نیست، بلکه مسئولان بلندپایه بندر بیروت، از جمله مدیرکل بندر، ریاست گمرک، مسئولان امنیتی بندر و همچنین تمامی وزرا و سیاسیون که در ارتباط با این موضوع بودند و از وجود مواد خطرناک در بندر اطلاع داشتند، از سال 2014 که نیترات آمونیوم وارد بندر شد تا زمان انفجار را شامل می شود.

    این مقام قضایی لبنانی، افزود: تمامی کسانی که بازداشت شده اند از وجود این میزان مواد خطرناک و منفجره در بندر بیروت آگاه بودند و می دانستند که انبار طولانی مدت چنین موادی خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع لبنانی: فرضیه تروریستی بودن انفجار بیروت وجود دارد

منبع لبنانی: فرضیه تروریستی بودن انفجار بیروت وجود دارد