مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-08سياسي

«سلام بر عاشقان دیوانه»/ از کار در «اطلاعات» تا هم نشینی با «کاکا» و «جیمی»


«غلامرضا شفیعیان» از قدیمی های مطبوعات و پیشکسوتان اطلاع رسانی در نهاوند است، او که معتقد است اگر به گذشته بازگردد باز هم خبرنگاری انتخاب اوست، - خبرگزاری فارس ـ همدان؛  عاشقان دیوانه و عشق پردردسر واژه های پرمعنایی هستند که اغلب خبرنگاران خود و کارشان را چنین معرفی می کنند، این واژه ها وجه مشترک اغلب خبرنگاران دیروز و امروز است، افرادی که حرفه خود را نه یک شغل که عشق می دانند چرا که بدون عشق نمی توان در این وادی قدم گذاشت، مسیر پرفراز و نشیب آن را طی کرد و ناملایمات و سختی ها را به جان خرید.

گواه این نکته نیز کسانی هستند که به عنوان یک شغل و با انگیزه های مادی به این وادی قدم نهاده و سرانجام چون عشق و تعهد راستینی به رسالت خبرنگاری نداشته اند یا با رحل اقامت به شغلی دیگر، عطایش را به لقایش بخشیده اند و به قول معروف دنبال زندگی شان رفته اند و یا اگر مانده اند نتوانسته اند در این زمینه موفقیت هایی به دست آورند و زبان مردم باشند.

اما هستند افرادی که پیشکسوت این عرصه بوده و بر عکس، عطای نام و نان را به لقای شهرت و ثروت و موقعیت های بالای اجتماعی بخشیده و ترجیح داده اند مطالبه گر حق و حقوق مردم باشند.

هفته خبرنگار فرصتی مغتنم و بهانه ای است تا ضمن قدردانی از تلاش اصحاب قلم و اندیشه، نقش و رسالت آنان در این راه بازخوانی شود، علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام بر عاشقان دیوانه»/ از کار در «اطلاعات» تا هم نشینی با «کاکا» و «جیمی»

«سلام بر عاشقان دیوانه»/ از کار در «اطلاعات» تا هم نشینی با «کاکا» و «جیمی»