مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-08بين الملل

قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای نمی آورد


دیپلمات های سازمان ملل با اعلام این مطلب تاکید کردند که مخالفت با قطعنامه آمریکا به حدی گسترده است که واشنگتن بعید است حتی 9 رای لازم را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منابع دیپلماتیک در سازمان ملل تاکید کردند که قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران سه شنبه هفته آینده در شورای امنیت رای لازم را نمی آورد و این شورا آن را رد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، دیپلمات های سازمان ملل با اعلام این مطلب تاکید کردند که مخالفت با قطعنامه آمریکا به حدی گسترده است که واشنگتن بعید است حتی 9 رای لازم را به دست آورد بطوریکه مسکو و پکن را مجبور به استفاده از وتو در قطعنامه پیشنهادی این کشور کند.

یک دیپلمات به خبرگزاری فرانسه گفت که پیش نویس طرح با مقررات فعلی ممنوعیت فروش تسلیحات متعارف به ایران که در 18 اکتبر به پایان می رسد، بسیار فاصله دارد.

موعد تحریم تسلیحاتی ایران براساس برجام اکتبر سال جاری (مهر ماه) خاتمه می یابد و این یکی از موارد مخالفت شدید دولت آمریکا با توافق هسته ای است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن قطعنامه خود برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را برغم مخالفت های چین و روسیه ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای نمی آورد

قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای نمی آورد