مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-08بين الملل

قوانین جدید هند، ساکنان مسلمان کشمیر را از حقوق خود محروم کرده است


گروه های حقوق بشری می گویند، قوانین جدید اعمال شده از سوی دولت هند در جامو و کشمیر باعث شده تا بسیاری از ساکنان مسلمان این منطقه از حقوق خود محروم شوند و به گفته سکنه، - گروه های حقوق بشری می گویند، قوانین جدید اعمال شده از سوی دولت هند در جامو و کشمیر باعث شده تا بسیاری از ساکنان مسلمان این منطقه از حقوق خود محروم شوند و به گفته سکنه، حزب حاکم هند بر اکثریت مسلمان منطقه غلبه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سکنه جامو و کشمیر، دهلی نو را به ارتکاب بی عدالتی های گسترده شامل آدم ربایی و شکنجه اقلیت ها برای از بین بردن هویت و شخصیت مردم منطقه متهم کرده اند.

در گزارش 196 صفحه ای اعضای گروه همبستگی جامو و کشمیر و نشست مردم پاکستان-هند برای صلح و دموکراسی با عنوان محاصره: یکسال از لغو وضعیت ویژه گذشت که روز جمعه منتشر شد، وقایع از دید شاهدان عینی و یافته هایی گزارش شده که بر اساس آن، دولت هند قوانین پایه ای و ارزش های قانون اساسی و آزادی های تضمین شده مردم در جامو و کشمیر را نقض کرده است.

ریتا مانچاندا، مولف گزارش گفته که تیم های حقیقت یاب در قالب کمیسیون تحقیق و تفحص شامل خبرنگاران، فعالان حقوق بشر و اجتماعی در کنار محققان کار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین جدید هند، ساکنان مسلمان کشمیر را از حقوق خود محروم کرده است

قوانین جدید هند، ساکنان مسلمان کشمیر را از حقوق خود محروم کرده است