مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-08ورزشي

مانعی برای برپا شدن ایستگاه های صلواتی دارای مجوز وجود ندارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه برگزاری مراسمات ماه محرم در اماکنی با فضای باز باشد، گفت: ایستگاه های صلواتی که مجوز دارند می توانند امسال نیز فعالیت خود را انجام دهند.

- حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم طبق پروتکل های بهداشتی اعلام شده در هیأت های مذهبی برگزار خواهد شد، در این راستا مراسمات باید در فضای باز برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: سعی داریم مراسمات را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم، مراسم محرم امسال نسبت به سالهای گذشته تفاوت زیادی داشته اما از شکوه آن کم نخواهد شد.

ولایی برحق با اشاره به اینکه بهره گیری از فضاهای باز در دستورکار هیأت های مذهبی قرار گیرد، اظهار کرد: مدارس و فضاهای ورزشی نیز بستر مناسبی برای برگزاری مراسمات ماه محرم است.

وی ادامه داد: سقف مراسماتی که در فضای مسقف برگزار می شود؛ باید بلند و بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهرداری ها در راستای برگزاری مراسمات در پارک ها همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: در صورت داشتن مجوز، هیچ مانعی در برگزاری ایستگاه های صلواتی  توسط هیأت مذهبی، وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانعی برای برپا شدن ایستگاه های صلواتی دارای مجوز وجود ندارد

مانعی برای برپا شدن ایستگاه های صلواتی دارای مجوز وجود ندارد