مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-08سياسي

اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم افتتاحیه در اصفهان صادر نشده است


مدیربازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت قرمز اصفهان و تصمیم گیری ستاد استانی مقابله با کرونا اجازه برگزاری برنامه های افتتاحیه در استان اصفهان داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تجمع غیرضروری را در استان اصفهان ممنوع است، اظهار داشت: اصفهان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و تنها راه کنترل این بیماری رعایت فاصله فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

آرش نجیمی ادامه داد: برگزاری برنامه هایی از جنس افتتاحیه در گوشه و کنار شهر اصفهان و یا تجمع های غیرضروری حتی اگر توصیه به دستورالعمل های بهداشتی هم باشد ممنوع است.

وی افزود: شهروندان باید به مسئولیت اجتماعی خود پایبند باشند؛ شرکت در برگزاری و حضور در تجمع هایی از جنس افتتاحیه، همایش و هرگونه مراسمی علاوه بر اینکه سلامتی خود و دیگران را به خطر می اندازند بر سیستم بهداشت و درمان فشار وارد می شود.

گفتنی است استان اصفهان همانند 14 استان دیگر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، در چنین شرایطی همچنان شاهد تجمع های غیرضروری مردم و برگزاری مراسم های مفصل جشن و عزاداری هستیم و در این میان درج وسیعت خبر برگزاری حضوری مراسم افتتاحیه توسط یکی از نهادهای رسمی اصفهان جای تعجب و نگرانی زیادی برای مسئولان به ویژه شبکه بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم افتتاحیه در اصفهان صادر نشده است

اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم افتتاحیه در اصفهان صادر نشده است