مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-08ورزشي

خامه روی کیک خراب شد/ جشن قهرمانی پرسپولیس یا جولانگاه تابلوهای تبلیغاتی؟


جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم در نهایت بی سلیقگی برگزار شد و سازمان لیگ با عملکرد خود نقش اعظمی در خراب کردن خامه روی کیک داشت! - جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم در نهایت بی سلیقگی برگزار شد و سازمان لیگ با عملکرد خود نقش اعظمی در خراب کردن خامه روی کیک داشت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن قهرمانی خوب و بی کم و کاست برای شاگردان یحیی گل محمدی می توانست به مثابه خامه روی کیک باشد که پایان بخش یک فصل دراماتیک بود و سرخپوشان توانستند برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شوند یا به قول اهالی فوتبال در کسب قهرمانی پوکر کنند.

برگزاری جشن قهرمانی در شرایطی بود که سازمان لیگ به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، مشکل و محدودیتی از حیث داشتن فضاهای آزاد و خالی در درون ورزشگاه آزادی نداشت اما در نبود ابتکار عمل، خلاقیت و مدیریت و همچنین در شرایطی که منافع مالی بر روی هر چیزی سایه انداخته بود، پرسپولیسی ها به بدترین شکل ممکن شاهد جشن قهرمانی تیمشان بودند.

جشن قهرمانی پرسپولیس در سیطره تابلوهای تبلیغاتی تمام فضاهای کلیدی و درون کادر تصاویر به تبلیغات تلویزیونی اختصاص یافته بود و بنرها و علائم منتسببه پرسپولیس به نقاط کور ورزشگاه و جاهایی که بیننده ای نداشتٰ منتقل شد تا سازمان لیگ از شب به یادماندنی سرخپوشان بیشترین استفاده مالی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خامه روی کیک خراب شد/ جشن قهرمانی پرسپولیس یا جولانگاه تابلوهای تبلیغاتی؟

خامه روی کیک خراب شد/ جشن قهرمانی پرسپولیس یا جولانگاه تابلوهای تبلیغاتی؟