مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-08سياسي

توزیع 4000 بسته معیشتی توسط سپاه گنبدکاووس/ بسیجیان گنبدی 80 هزار ماسک دوختند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اجرای مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه در این شهرستان، گفت: حدود 4 هزار بسته معیشتی از سوی این نهاد میان نیازمندان توزیع شد.

- رمضانعلی قاسمپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ضمن تبریک این عید بزرگ، اظهار کرد: غدیر نشانه و بستر همدلی میان همه مسلمانان و یادآور رسالت تاریخی پیامبر اکرم (ص) است.

وی با بیان اینکه پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم نهضت کمک مومنانه و تصمیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق منویات ایشان ما نیز مجددا وارد رزمایش کمک مومنانه شدیم، افزود: در دومین مرحله از این نهضت سراسری و با همت بسیجیان شهرستان گنبدکاووس تعداد 4 هزار بسته معیشتی را تهیه و میان نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ارزش ریالی این بسته های معیشتی را 8 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: بخش عمده ای از این بسته ها در دهستان باغلی مرامه شهرستان گنبدکاووس توزیع خواهد شد.

* توزیع بیش از 13 هزار و 500 بسته معیشتی از سوی سپاه گنبدکاووس/ توزیع 80 هزار ماسک تولید شده توسط بسیجیان گنبدی قاسمپور از توزیع بیش از 13 هزار و 500 بسته معیشتی از سوی سپاه گنبدکاووس، بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4000 بسته معیشتی توسط سپاه گنبدکاووس/ بسیجیان گنبدی 80 هزار ماسک دوختند

توزیع 4000 بسته معیشتی توسط سپاه گنبدکاووس/ بسیجیان گنبدی 80 هزار ماسک دوختند