مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-07اقتصادي

نهاده های وارداتی قیمت مرغ را بالا می برند/ آخرین قیمت مرغ در بازار مازندران


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران درباره نوسانات قیمت مرغ در بازار گفت: با توجه به اینکه نهاده های دامی وارداتی است باید به بحث تامین ارز در این زمینه توجه بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بازار مرغ همواره با فراز و فرود مواجه بوده و این موضوع تازگی ندارد.

هر از چند گاهی بحث افزایش و کاهش قیمت مرغ در بازار شنیده می شود اما نکته ای که خیلی جالب توجه است این بوده که جدا از زمانی که قیمت مرغ به پایین ترین قیمت می رسد و مرغدار متضرر شده حتی در زمانی که قیمت مرغ به پرواز در می آید سود مرغدار در حد چند درصد ناچیز است که بتواند سرپا بماند.

بحث نهاده ها همواره مهم ترین مشکل تولیدکنندگان در این صنعت بوده که به ویژه در این شرایط و باوجود مشکلات اقتصادی وضعیت سخت تری را برای تولیدکنندگان این حرفه رقم زده است.

  تولیدکنندگان مرغ هر باری که زمین خوردند تلاش کردند تا سرپا بایستند اما با آمدن کرونا شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و قیمت مرغ در روزهای ابتدایی به پایین ترین حد ممکن رسید و به همین دلیل پس از در ماه های آینده با توجه به بحث گرمای هوا و نگرانی از بازار فروش نتوانستند تولیدکنندگان جوجه ریزی به میزان کافی داشته باشند به همین دلیل و در کنارش مسائل دیگر موجب شد قیمت مرغ افزایش چشمگیر و قابل توجه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های وارداتی قیمت مرغ را بالا می برند/ آخرین قیمت مرغ در بازار مازندران

نهاده های وارداتی قیمت مرغ را بالا می برند/ آخرین قیمت مرغ در بازار مازندران