مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-07سياسي

با ویروس ها می جنگند این خبرنگاران تلاشگر


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در یادداشت خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت: 17 مرداد را به خبرنگاران عرصه مبارزه با دروغ و فساد در دنیا و بخصوص در ایران عزیز به آنانی که برای کشف حقیقت و انتشار اخبار درست و فزونی آگاهی مردم و بسط روشنایی در تاریکی .

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در یادداشت خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت: 17 مرداد را به خبرنگاران عرصه مبارزه با دروغ و فساد در دنیا و بخصوص در ایران عزیز به آنانی که برای کشف حقیقت و انتشار اخبار درست و فزونی آگاهی مردم و بسط روشنایی در تاریکی ها فداکاری کرده و می کنند، تبریک می گویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت معصومه ابتکار به مناسبت روز خبرنگار آمده است: روز خبرنگار را در حالی برگزار می کنیم که خبرنگاران فداکارانه در انعکاس اخبار به خصوص در مقابل 3 ویروس خطرناک تحریم ، کرونا و تحریف تلاش می کنند و دست از جستجوگری و حقیقت طلبی بر نمی دارند.

آنها برای انعکاس حقیقت و نشر آگاهی با شرایط دشوارتری از همیشه مواجهند و در حالی که حساسیت کار خبری و اطلاع رسانی از هر زمان دیگری بیشتر است، قدرت اخبار نادرست در القا نا امیدی و تحریف حقیقت و جایگزینی آن با دروغ در افکار عمومی فزاینده و بیش از همیشه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ویروس ها می جنگند این خبرنگاران تلاشگر

با ویروس ها می جنگند این خبرنگاران تلاشگر