مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-07سياسي

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای چاروسا


رییس اداره دامپزشکی کهگیلویه گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت اکیپ دامپزشکی با اعزام به مناطق چاروسا خدمات رایگان ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت دهه امامت و و لایت اکیپ دامپزشکی شهرستان به مناطق دورافتاده بخش چاروسا اعزام و خدمات رایگان ارائه داد.

سید علی اکبر حسینی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای امنیت غذایی، اشتغال پایدار، بهبود سلامتی و جلوگیری از مهاجرت به شهر اکیپ های دامپزشکی به مناطق شهرستان اعزام می شوند.

  رییس اداره دامپزشکی کهگیلویه گفت: در این سفر روستاهای صعب العبور ولی بکر دلی مهتاب، دلی کما و هفت چشمه بازدید و سرکشی شد.

حسینی تصریح کرد: در این بازدید وضعیت بهداشت و سلامت جمعیت دامی منطقه و مشکلات دامداران بررسی شده است.

  وی با بیان اینکه معاینه و درمان دام های بیمار از دیگر خدمات است،گفت: کارشناسان دامپزشکی به آموزش چهره به چهره در خصوص بیماری های مشترک بین انسان و دام، واکسیناسیون تعدادی از دام ها و توزیع بسته های دارویی و سم رایگان بین دامداران پرداختند.

  رییس دامپزشکی کهگیلویه با بیان این که این شهرستان از قطب های اصلی دامپروری استان بوده و تعداد زیادی دامدار از این طریق ارتزاق و گذران زندگی می کنند، اضافه کرد: فعالیت ها و خدمات دامپزشکی با تامین سلامت جمعیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای چاروسا

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای چاروسا