مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-06سياسي

پناهیان: کرونا هیأتی ها را از لاک فردی و اجتماعی خارج می کند


پناهیان با اشاره به اینکه شخصاً از پدید آمدن چنین فضایی به واسطه شیوع کرونا برای هیأت ها ناراحت نیستم گفت: خوشحالم کرونا بستری را ایجاد کرده است تا هیأتی ها از لحاظ فردی و اجتماعی از لاک خود خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، عصر روز گذشته پنجشنبه 16 مردادماه، گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت همزمان با همایش های استانی فعالان عرصه هیأت با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی ها و عبودتیان و با حضور مدیرانی از 80 شهرستان کشور به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار شد.

  حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه شرایط جدید ایجاد شده در هیأت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا ، محلی برای رشد خلاقیت و روش های نو برای پاسداشت عزای امام حسین(ع) است اظهارداشت: ممکن است امسال عزاداری به شیوه سنتی و در مکان های بسته برگزار نشود اما یقیناً فرصت بیشتری برای هیأتی ها ایجاد شده است تا با ذوق و خلاقیت بتوانند از این تهدید، فرصت بسازند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سال هاست این گله مطرح می شود که چرا هیأت ها در محیط بسته عزاداری برگزار می کنند تصریح کرد: اعتراض های بسیاری صورت می گرفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: کرونا هیأتی ها را از لاک فردی و اجتماعی خارج می کند

پناهیان: کرونا هیأتی ها را از لاک فردی و اجتماعی خارج می کند