مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-06سياسي

سنگ تمام بانوی جهادگر در جنگ کرونا/ خواهران با اقتدار به میدان جهاد بیایید


میتوانست بگوید من یک زنم، کاری از دستم برنمی آید یا حتی سرش را در لاک بی تفاوتی فرو می بُرد که باد کلاهش را نبرد اما با شجاعت در برابر تندر طوفان کرونا ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میتوانست بی تفاوت باشد، بانوی کُردی که کمتر از یک سال بود همراه خانواده به خوزستان نقل مکان کرده اند اما بعد از فرمان کرونا ، تصویری به یادماندنی از خود بر تارک تاریخ این دیار به یادگار بگذارند.

در این گفت وگوی دوستانه و صمیمی، پای صحبت بانو مرادی، یکی از بانوان بسیجی اهواز نشستیم که بی هیچ واهمه ای حتی قبل تر از جلو فرستادن خواهران پایگاه های بسیج خود دل به میدان خطر زد و با ساماندهی تولید بیش از 40 هزار ماسک، باری از دوش کادر درمان استان برداشت.

فارس: سلام، انگیزه شما برای آغاز فعالیت های جهادی آن هم در این سطح گسترده چه بود؟ مرادی: از جمله انتظارات موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی از نهاد مردمی بسیج، توجه به مسئله خدمت رسانی و محرومیت زدایی است و با این نگاه در سالهای اخیر مسئله تشکیل گروه های جهادی اولویت اول بسیج سازندگی قرار گرفت و امروز شاهد سازماندهی جمع کثیری از داوطلبان بسیجی در این گروه ها هستیم و قشر خواهران همچون همیشه در این عرصه هم خوب درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام بانوی جهادگر در جنگ کرونا/ خواهران با اقتدار به میدان جهاد بیایید

سنگ تمام بانوی جهادگر در جنگ کرونا/ خواهران با اقتدار به میدان جهاد بیایید