مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:202020-08-06سياسي

نژادبهرام: مناسب سازی معابر موضوع فانتزی نیست


نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب سازی معابر با تاکید بر اینکه برخی ها مناسب سازی را امری فانتزی می دانند، گفت: مناسب سازی معابر برای همه مردم یک ضرورت عمومی است.

- نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب سازی معابر با تاکید بر اینکه برخی ها مناسب سازی را امری فانتزی می دانند، گفت: مناسب سازی معابر برای همه مردم یک ضرورت عمومی است.

زهرا نژادبهرام در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم مناسب سازی معابر برای همه مردم آن را یک ضرورت عمومی خواند و با تأکید بر اینکه در حوزه مناسب سازی، شهر تهران بسیار عقب است، افزود: با وجود آنکه در سال 84، اولین مصوبه مربوط به مناسب سازی برای معلولان و جانبازان در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد؛ اما نهایتا ده سال بعد یعنی در سال 94؛ ایجاد ستاد مناسب سازی در دستور کار قرار می گیرد و نهایتا از اواخر سال 1396 این ستاد فعالیت خودش را آغاز می کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مناسب سازی یک ضرورت عمومی برای همه مردم است، گفت: نباید مناسب سازی را تنها به معلولان و جانبازان محدود کنیم چراکه اگر این اتفاق بیفتد در واقع بقیه بخش ها اعم از سالمندان، کودکان، زنان باردار، مادرانی که کودکانی در آغوش دارند و یا کالسکه به دست دارند را نادیده گرفته ایم و به عبارتی دیگر مناسب سازی شاید 50 درصد افراد شهر را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نژادبهرام: مناسب سازی معابر موضوع فانتزی نیست

نژادبهرام: مناسب سازی معابر موضوع فانتزی نیست