مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-06سياسي

جلوگیری از ایجاد چالش امنیت غذایی در کشور توسط خبرنگاران


عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما طی 30 سال گذشته های نژاد مرغ لاین آرین بومی سازی شده بود و با تحریم این موضوع توسط آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی ظهر امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: آیه مبارکه (بلغ ما انزل علیک.

) بسیار تناسب دارد باکار خبرنگاری که پیامبر اکرم (ص) نیز وظیفه اصلی شان رساندن پیام از خداوند به مردم است که این موضوع می تواند حجت شرعی بر کار خبرنگاری باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا مسلمانانی هم که در روز عید غدیر در محل غدیر خم حضور داشتند از طرف پیامبر اسلام (ص) مأموریت یافتند که خبر اتفاق این روزبه مناطق مختلف و نسل های آینده برسانند؛ جایگاه خبرنگاری جایگاهی ارزشمند است و نباید افراد در این حرفه نگاه نوکری و پادویی به اشخاص را داشته باشند.

نقدعلی  با اشاره به اهمیت تخصص داشتن در کنار مدرک افزود: همیشه خطاب کردن افراد با الفاظ بلند نشان از کارکرد و تخصص او نیست و باید کارایی فرد به ویژه در موضوع رسانه نشان داده شود.

نقدعلی در ادامه باب یان اهمیت رساندن مشکلات جامعه به گوش مسؤولان توسط خبرنگاران تصریح کرد: در روایت آمده است که اگر کسی گره ای از جامعه باز کند روزی که پاها بر روی پل صراط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ایجاد چالش امنیت غذایی در کشور توسط خبرنگاران

جلوگیری از ایجاد چالش امنیت غذایی در کشور توسط خبرنگاران